איך המדיה החברתית העירה את המטבח הביתי?

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תמונות מאירועים

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

צרו איתנו קשר

עולם הבישול עבר מהפך בשנים האחרונות, בזכות האינסטגרם והרשתות החברתיות יותר ויותר נשים וגברים נכנסים למטבח ומנסים מתכונים שאחרים העלו בפיד שלהם. ישנן קבוצות של חובבי בשר, חובבי הבישול המסורתי האותנטי, עולם האפייה והקינוחים ועוד מגוון רחב של אנשים שרוצים ולו רק כדי ליהנות מהעשייה והבישול שמרגיעה ומספקת את הנפש וכמובן שגם את הקיבה. בכל בישול אנחנו צריכים לחתוך מרכיבים שונים, קשים יותר כמו בטטות, קשים פחות כמו עגבניות ולפעמים גם צריכים להתמודד עם חיתוך בשרים, עופות או דגים. כמובן שזה תלוי במה שאתם מעוניינים להכין. לכן סכיני מטבח איכותיים הם הדבר הראשון שכדאי להשקיע במטבח על מנת שתוכלו ליהנות מהעשייה במטבח מבלי להיאבק כל פעם מחדש בעגבנייה רכה או בבטטה קשוחה. 

סכיני מטבח באירועי שף

בעבר, סכיני מטבח מקצועיים היו שייכים לשפים ולטבחים המקצועיים. לא עלה על דעתנו שהסכינים הללו יכנסו למטבח הביתי וישמשו אנשים רבים בחיי היום יום שלהם. היום, העולם נפתח בין אם בסרטונים, תמונות ופוסטים ברשתות החברתיות ובין אם בתכניות הבישול השונות בערוצי הטלוויזיה שמעלים את המודעות וכך לאט לאט יותר ויותר אנשים נפתחים לעולם המגוון והרחב שנמצא במטבח. 

בזכות כל אלו ישנם יצרנים ויבואנים שהרימו את הכפפה והם מנגישים עבור כל מי שחפץ במצרכים שונים, בכלי בישול מגוונים או סכיני מטבח מקצועיות להשיג את מבוקשו בכל מקום בעולם. כך גם בישראל ישנו מבחר גדול ומגוון של סכינים למטבח שיהפכו כל עבודה במטבח לחוויה אמתית. אז אם גם אתם רוצים לבשל כמו שפים, ולהשתמש בסכיני מטבח שיקלו על עבודות החיתוך במטבח, אלו 3 השאלות שרצוי שתשאלו את עצמכם לפני שאתם קונים סכין מטבח מקצועית. 

3 השאלות שעליכם לשאול את עצמכם לפני קניית סכיני מטבח:

  • מה אתם רוצים לחתוך? 

לכל סכין יש את היעוד שלה. לא סתם ישנה החלוקה הזו. צורת הלהב, גודל הלהב, משוננת או חלקה. לכל אלו ישנו תפקיד חשוב מאוד על מנת לאפשר לכם את החיתוך הטוב ביותר, המהיר והמקצועי. לכן אם אתם רוצים לקנות סכין אחת להתחלה, בחרו בסכין שתשרת אתכם הכי הרבה. מכינים סלט בכל יום? סכין ירקות תאפשר לכם לחתוך ירקות שונים ומגוונים בקלות יתרה. מכינים בשרים ועושים על האש הרבה? אולי תעדיפו בסכין שף מקצועית לחיתוך בשר. 

  • האם הסכין נוחה לכם? 

לפני שאתם קונים סכין שראיתם בפוסט כלשהו או בתכנית טלוויזיה רצוי לבדוק את הסכין עצמה בעצמכם ולהחזיק בה. האם היא כבדה לכם או שהיא קלה? האם היא גדולה ולא נוחה לכם או שהיא בגודל המתאים לכף ידכם? ישנן חנויות אונליין מקצועיות ואיכותיות שיכולות לספק לכם את המענה גם אם אינכם יכולים לבחון את הסכין במו ידיכם, היעזרו בשירות שלהם כדי להתאים את הסכין עבורכם. 

  • מה התקציב שלי? 

היום המחירים של סכיני מטבח מגוונים וישנו שפע עצום כך שניתן להשיג סכינים מקצועיות גם במחיר שיתאים לכיסכם.