בחירת שף חלבי לאירוע חברה – איך בוחרים?

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תמונות מאירועים

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

צרו איתנו קשר

בני האדם וללא יוצאי הדופן לא אוהבים לבחור, אוהבים שבוחרים בשבילם – יד הגורל או יד מנחה. בחירת שף חלבי הינה אחת מהבחירות הקשות ביותר, בייחוד אם מדובר באירוע חברה חשוב ונוצץ. ללא צל של ספק, ההתלבטות הקשה הינה בין קייטרינג חלבי לבין שף חלבי מקצועי ומיומן מאוד. אז איך בוחרים בצורה האידיאלית ביותר? איך מוודאים שמדובר בבחירה הנכונה? מיד נדבר על זה.

מה הכי כדאי – להזמין שף או קייטרינג חלבי לאירוע חברה?

שף פרטי הינו שף המומחה במטבחים החלביים בצורה הגבוהה ביותר שתמצאו, ללא ספק. אם זאת, מחיריו בהתאם. למרות מנות הגורמה הטעימות מאוד, לא כל אחד יכול להרשות לעצמו את התענוג. המחירים עבור מנת שף פרטי עומדת על כ־250₪. אם מדובר באירוע חברה גדול, הנזק בלתי יתואר.

קצת מספרים, ארוחת שף לעד 10 אורחים עולה בממוצע כ־1,200₪. ומהצד השני, נמצאת התחלופה הטובה ביותר למחיר – קייטרינג חלבי במחירים עממיים. קייטרינג חלבי ״מספיק״ טעים. אם זאת, הארוחות בקייטרינג החלבי הינם ארוחות קלאסיות, לא גורמה, לא מתקרבות לארוחות השף הפרטי. למרות זאת, התחלופה די משתלמת למחיר. קייטרינג חלבי יעלה לכם פי 5 פחות, יהיה חסכוני, ואם זאת, יהיה מאוד טעים למאכל. ללא ספק, אם אתם בעלי תקציב מוגבל, קייטרינג חלבי יתאים מאוד. ומהצד האחר, אם יש בידיכם תקציב של כמה אלפי שקלים, שף פרטי לאירוע חברה יהיה מבורך. לידיעתכם, הזמנת שף פרטי לאירוע חברה יכול להגיע לסכומים של 20,000₪ בקלות. חשבו נבון.

האם קיימים הבדלים משמעותיים במחירים?

כפי שראיתם עד כה, ההבדלים במחירים אינם מינוריים, אלה גדולים ומשמעותיים ללא ספק. אנו מדברים על הבדלים של מאות אחוזים לפחות. אם זאת, קיימים רמות של קייטרינג ששואפות גם למחירים לא נמוכים כלל. לדוגמא: קייטרינג יוקרתי יכול להגיע גם לסכומים של 6,000₪ בקל. צוות המומחים של קונפטיטו ישמחו להציע לכם הצעת מחיר הגונה בהתאם לתקציב שהוגדר מראש. אצלנו תקבלו את איכות הטעמים המגוונת והטעימה ביותר, חומרי גלם טריים, ומשלוח עד למקום. מהיום, בוחרים בחברת קונפטיטו קייטרינג חלבי ומושבח, לפרטים בקרו באתר החברה.

הכירו את ורסה הפקות – ימי כיף יוצאי דופן

ורסה הפקות הינה חברה המתמחה בהפקות אירועים, ימי חברה וכיף, ופעילויות ובידור לאירועים. מחפשים משהו יצירתי? לא חרוש מידי? לחברת ורסה הפקות יש את ההפקה המושלמת עבורכם. יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסה, השקעה לפרטים הקטנים, את כל תמצאו אצלנו, בורסה הפקות.

רוצים להפוך את ימי החברה והכיף ליוצאי דופן? התקשרו עוד היום – 050-800-5775.