הזמנת מתנפחים לאירועים – איך בוחרים מתנפח לאירוע?

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תמונות מאירועים

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

צרו איתנו קשר

מתנפחים לאירועים הינה אטרקציה חובה לילדים המבוססת על מים, גומי מתנפח, או חומר אחר. בשנים האחרונות, הרבה מאוד צרכנים נמצאים בהתלבטות קשה – מה להציב באירוע עם ילדים? מהם האטרקציות הכי טובות לילדים? כיום, ההתלבטות נפתרה! הכירו את הדבר החם הבא – מתנפחים לאירועים. מתנפחים פלוס הינה חברה המתמחה באטרקציות המיועדות לילדים.

הכירו את האטרקציה החדשה – מתנפחים לאירועים

אנחנו תמיד רוצים את החוויה המושלמת ביותר, את היצירתיות הטובה מכל, ואת הסיום המושלם. הרבה מהצרכנים מחפשים אטרקציות המיועדות לילדים, בטיחותית מספיק, ומפיגה את השעמום. הכירו את האטרקציה המובילה ביותר שמותאמת לילדים ב־100% – מתנפחים לאירועים. מתנפחים לאירועים הינה אטרקציה המותאמת לילדים, בטיחותית מספיק, קלה לתפעול, מורכבת מחומר גומי הניתן לניפוח, ולעיתים, מכילה גם מים. ישנם הרבה סוגי מתנפחים לאירועים, לדוגמא – מתקן מים.

סוגי המתנפחים המומלצים לאירועים הינם: מתנפח מסוג טירת קפיצות, מתנפח מסוג מגלשת מים, מתנפחים ענקיים המבוססים מים או גומי, וכן, גם מתנפחים המיועדים לתינוקות, ללא מים כלל. לא חסרים סוגים, באמת. מתנפחים בסגנון קפיצות או מתנפחים מים הינם שני הסוגים הנפוצים ביותר. הזמנת מתנפחים לאירועים תשדרג את חווית הילדים ללא ספק, תפיג את השעמום, ותעניק הנאה.

הזמנת מתנפחים לאירועים – כמה זה עולה?

ברשותכם שני אופציות מומלצות – השכרה או קניה לצמיתות. אם מדובר באירועים שחוזרים ונשנים, קניה של המתנפח תהיה השקעה אידיאלית, לטווח הארוך. במקרה השני, אם מדובר באירועים חד פעמיים, השכרה תהיה הבחירה הנכונה מכל. המחירים עבור הזמנת מתנפחים לגיל הרך ועד לילדים בני 10 עולים החל מ־120₪. לעומת זאת, מתנפחים לבני נוער הינם החל מ־300₪. ברוב המקרים, השכרת מתנפחי מים ייקרו את המחיר משמעותית, לפחות ב־20%. המחיר עבור השכרת מתנפחי מים הינם החל מ־350₪. העלויות משוערות, לא כוללות הובלה, וייתנו שינויים.

הזמנת מתנפחים לאירועים כוללים בעסקה רק את המתנפח בלבד. לעומת זאת, אם תזדקקו למפעיל, גנרטור צמוד למקרי הצורך, ותוספות כמו עמדות מזון או שתיה, ייתכנו עלויות נוספות. ברוב המקרים, המחיר עבור השכרת מתנפחים לאירועים, מפעיל בשטח, יהיו החל מ־600₪.

איך בוחרים מתנפח מתאים לאירוע?

לפני הכל, הגדירו את תקציב ההשכרה שתהיו מוכנים להשקיע תמורת הפעלת האירוע המתוכנן. לאחר מכן, כדאי לבחור בסוג המתנפח הנדרש – מתנפח מסוג מים או רגיל. להחלטה זו תהיה השלכות רבות, במיוחד על המחיר שתתכננו להוציא. בחירת מתנפח מתאים לאירוע דורשת הרבה חשיבה, תכנון קפדני, והתייעצות של מומחה. אז איך עושים זאת בצורה נכונה? הנה כמה פרמטרים: הראשונה, גודל. בחרו במתנפח המתאים לחצר המיועדת. השנייה, סוג. בחרו בסוג הנפוץ ביותר. השלישית, תקציב. הגדירו תקציב מוגדר מראש, תכננו את התקציב עם חריגה מסוימת וקטנה.

מעוניינים בהשכרת מתנפחים לאירועים? אצל מתנפחים פלוס תקבלו את הפרטנר הטוב ביותר! שירות אישי, מפעילים עם שמחת חיים גדולה, אהבה לילדים, ומחירים מצוינים לכל כיס, בהתחייבות.