לא רק אוהלים! בואו להכיר אותנו

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תמונות מאירועים

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

צרו איתנו קשר

חברת אוהלי ישראל הוקמה בשנת 1997 ע”י יחזקאל (חשו) גליצה.

אירוע גדול וחשוב מתקרב? נחת עליכם בהפתעה? חברתנו מציעה אפשרויות מתקדמות לבניית חבילת מוצרים במטרה אחת – להביא את האירוע שלכם להצלחה. החל מאוהלים ממוזגים ומעוצבים במגוון גדלים, ריהוט מעוצב, מעקות, רצפות, מחסומים, חיבלולים, במות ותרנים. 

אם הגעתם אלינו, כנראה שגם אתם מתכננים אירוע קצת אחרת. החלטתם לשבור את הסטיגמות, לצאת מחוץ אל כותלי אולמות האירועים או הבית, ולחגוג בחיק הטבע. עם זאת, גם בחיק הטבע כדאי לשמור על איכות האירוע ולוודא שהאורחים מרוצים – מוגנים מפני הגשם או השמש הקופחת, ולאפשר להם ליהנות מארוחה טובה, ישיבה ושיחה קולחת בנוחות המרבית.

אנחנו חברת אוהלי ישראל, ואנו מציעים מגוון רחב של אוהלים לאירועים להשכרה ומכירה על פי הצורך. אנו פועלים במדינת ישראל כנציגה הבלעדית של הקונצרן הצרפתי "וולטר" והקונצרן הגרמני "לוסברגר" הידועים בתקן איכות מהגבוהים ביותר בעולם. אנו יודעים כי כאשר לקוחותינו מחפשים אוהל לאירועים מחיר הוא קריטריון חשוב עבורם, וכנציגה בלעדית ביכולתנו להבטיח ללקוחותינו יתרון לרכישה והשכרת אוהלים איכותיים העומדים בתקנים המחמירים ביותר, במחירים המשתלמים ביותר. 

כל האוהלים שלנו ניידים, כך שניתן להעביר אותם ממקום למקום בקלות ואף לשנות את הגודל שלהם בהתאם לצרכים; קירוי בגני אירועים ובחצרות, קירוי בריכות ומגרשי ספורט, אחסנה של ציוד ועוד. המשמעות היא, שתוכלו להיעזר בהם למגוון שימושים בהתאם לצורך שעלול להשתנות עם הזמן. אוהלים רב תכליתיים, זו המומחיות שלנו!

מובן שכל אירוע מוצלח זקוק לריהוט מתאים. בדיוק בשביל זה, מחלקת הריהוט שלנו עומדת לרשותכם! תוכלו למצוא מגוון רהיטים איכותיים, מעוצבים ומיוחדים לאירועים בסגנונות שונים; החל ממבחר מערכות בר, שולחנות וכיסאות, מערכות סלון, ריהוט גן, פינות ישיבה ואף פופים ושמשיות לשימוש חיצוני. אנו שומרים על איכות הריהוט לאורך זמן, בזכות הנגריה שלנו אשר מתופעלת על ידי מיטב המומחים, המבצעים ביקורות תכופות על הרהיטים, מתקנים ומשפרים אותם עבורכם. כך, בכל אירוע, תוכלו להיות בטוחים שתעניקו למוזמנים שלכם את הטוב ביותר!

כל אלו אפשרו לנו ליצור מעטפת שירותים כוללת, רצינית וללא כל פשרות, במטרה להציע לכל לקוח את הפתרונות המובילים לאירוע מושלם, תוך הקפדה על ערכים אשר יצרו את החזון שלנו כחברה:

  • למתן מענה מרבי לכל צרכי ודרישות הלקוח.
  • למתן שירות מעולה כערך מרכזי ובלתי מתפשר. 
  • להבטחת מוצרים איכותיים, חדשים ומתקדמים באופן שוטף בדגש רב על חדשנות ובטיחות ברמה הגבוהה ביותר.
  • לשאיפה מתמדת למצוינות והצטיינות בביצוע העבודה ואיכות המוצרים, תוך הקפדה על מילוי כל התחייבויות החברה לכל לקוחותיה במתן פתרונות הולמים ומדויקים לצרכיהם. 
  • לעמידה בלוחות זמנים אשר נקבעים מראש מול כל לקוח ובהתאם לאירוע אותו הוא מארגן.
  • ליצירת סביבה נוחה, איכותית ומכבדת עבור כל לקוח, האורחים באירוע וכל אדם אשר יעשה שימוש באוהלים שלנו.

עבורנו, שירות מעולה הוא דרך חיים. האוהלים שלנו, הרבה יותר מאוהלים!