עיצוב אירועים בפרחים

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תמונות מאירועים

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

צרו איתנו קשר

יש לא מרכיבים המשפיעים על האירוע הפרטי או העסקי שלכם, ולסידורי הפרחים יש בוודאי תפקיד לא מבוטל במשחק הזה. למעשה, האירוע המושלם מעוצב בקפידה, הצבעים בו משתלבים באופן הרמוני ומדויק, והפרחים משלימים את התמונה ותורמים ליצירת אווירה נעימה, חמימה ומזמינה להפליא. כדי לעשות את זה נכון אתם לא זקוקים לתקציבי ענק או למעצב אירועים. יש כמה טיפים פשוטים שיעזרו לכם לקבל את ההחלטות הנכונות והמתאימות ביותר עבורכם.

התאימו את הפרחים לעונת השנה

לכל עונה פרחים משלה, וגם צבעים ייחודיים המאפיינים אותה. בסתיו יככבדו אמנון ותמר, לוע הארי או הנרקיס, ואילו בקיץ נראה פרחים ססגוניים המאפיינים את העונה, כמו החמניות למשל. בחירה בפרחים האופיינים לעונה היא צעד חשוב בתכנון סידורי הפרחים במרכז השולחן, משום שאלה הפרחים הטריים והיפים שיעשירו את העיצוב כולו.

עצבו סידורי פרחים קלילים

החברים והאורחים ירצו בוודאי ליהנות משיחה נעימה בזמן הארוחה, וכדי לאפשר להם לעשות את זה בנוחות מקסימלית מומלץ לבחור סידורי פרחים לאירועים שהם קלילים ופשוטים, ובעיקר נמוכים. אגרטלים קטנים ושקופים עם פרחים צבעוניים או עציצים יבטיחו את השילוב המנצח בין עיצוב מופלא ומזמין – לתחושה של מרחב ואווירה קלילה במיוחד.

שלבו עציצים שהאורחים יוכלו לקחת

אם אתם מחפשים שי קטן וקסום שילווה את האורחים בדרכם הביתה, עציצי פרחים או תבלין יעשו את העבודה היטב. יש היום לא מעט חלופות שיכולות להתאים בדיוק למטרה הזו, ואת העציצים תוכלו להציב על גבי השולחנות עצמם או בעמדה ססגונית וריחנית שתמתין ביציאה מהאולם. כך או כך האורחים יהנו ממתנה שונה, מיוחדת ונעימה, כזו שתזכיר להם את האירוע החשוב שלכם.

סידורי פרחים – לא רק לשולחן האוכל

לבסוף, זכרו שאת סידורי הפרחים אפשר ואף רצוי לפזר במקומות שונים באולם. הם יכולים למלא את השביל המוביל אל החופה, להוסיף עושר רב לשולחנות הגבוהים ברחבת קבלת הפנים ואף לעטר את בגדיהם של האורחים שלכם. רק זכרו לבחור שילוב מנצח של צבעים ופרחים, כדי ליצור אווירה הרמונית בכל רחבי האולם או הגן. כך תקבלו תוצאה מרהיבה שתמשוך את העין, ותשדרג את מראה החלל כולו.

 

פרחי עירית, מומחים בשזירת פרחים לאירועים והכנת סידורי פרחים לאירועים, כנסים, תצוגות ועוד. אם גם אתם מעוניינים בשירות מיוחד של עיצוב פרחים לכל אירוע, מכל סוג שהוא, אנחנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר טלפוני בטלפון מספר: 076-5996825 או לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://www.irit-flowers.co.il/.