עיצוב אירועים עם בלונים

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תמונות מאירועים

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

צרו איתנו קשר

עיצוב אירועים הינו שירות שמטרתו לעצב את החגיגה, את התפאורה, את החלל, פשוט את הכל. במרבית מהמקרים, השירות מוצא על ידי מעצב אירועים, סטייליסט, ואפילו מעצב פנים מומחה. כיום, מעצבים את האירועים באופן המודרני ביותר, על ידי מספר אביזרים, אקססוריז, ועוד הרבה. במאמר זה, ורסה הפקות מספרים הכל על עיצוב אירועים עם בלונים, כל מה שרציתם לדעת.

מה כדאי לדעת על עיצוב בלונים?

עיצוב בלונים הינו שירות ובו מעצבים את החלל עם צורות מגוונות של בלונים, חלקם, בצורת שם. עיצוב בלונים מתאים כמעט לכל סוגי האירועים: ימי הולדת, חתונות, בר ובת מצווה, חפלות, ועוד. 

השירות נמדד בכישרונותיו של איש הבלונים ובכמות הניסיון בתחום. שירות זה, מבוצע על ידי אומן בלונים במטרה לתת במה רשמית וחגיגית לחלל. עיצוב בלונים מבוצע במגוון רחב של צורות, צבעים, וסוגים רחבים של בלונים. העיצוב בולט בעיקר בימי הולדת וחגיגות של דור ה־Z. ניתן לעצב את החלל על ידי צורות חדשות, צורות המשלימות שם, או על ידי צבעים מגוונים, חגיגיים, ובהירים. 

בחירת ספק הבלונים חייבת להיעשות בקפידה רבה על ידי מספר פרמטרים: המלצות וביקורות, ניסיון וותק מקצועי בתחום, בחינת תיק העבודות, ורקע עסקי של ספק הבלונים. בנוסף, כדאי לבצע מחקר שוק השוואתי, השוואת מחירים, ולוודא שהעסקה באמת משתלמת וכשרה לשני הצדדים. לידיעתכם: הזמנת משלוחי בלונים הינה החל מ־100₪ ומשתנה בהתאם לסוג הבלון והסידור הנבחר.

כיצד לעצב בלונים לאירוע?

אירועים וחגיגות מוצלחות מתחילות כבר מהבסיס, מתכנון החלל והעיצוב כולו. מעצבי אירועים רבים משתמשים בבלונים במטרה לתפוס את העין, להדגיש את העיקר בחלל, ולשדרג את כל האווירה. אז כיצד מעצבים בלונים באירוע? על ידי עיצוב נקודות חשובות בחלל, לדוגמא: מתחם קבלת פנים, רחבת הריקודים, מתחם האוכל והשולחנות, וכמובן מתחם האטרקציות (במידה וקיים). במקרים מסוימים, כאשר מדובר בגן אירועים, כדאי לעצב את החלל בחוץ, בצורה המושלמת והמדויקת מכל.

חברת בלון בלון מתמחה בסידור ועיצוב בלונים לאירועים, הפקות חגיגיות, ואביזרים נלווים לבחירה. שירות אישי, מחירים נוחים לכל כיס, והרבה תשומת לב לפרטים הכי קטנים שיש. חברת בלון בלון גם מתמחה במשלוח בלונים לאירוע, בלונים לעסקים ופגישות חשובות, וכמובן, ימי פעילות וכיף.

מתכננים חגיגה בפתח? אירוע בלתי נשכח? זה הזמן להכיר את חברת ורסה הפקות. ורסה הפקות הינה חברה המתמחה בהפקות אירועים, אירועי חברה, צילום אירועים, ופעילויות גיבוש מושלמות. הכל עלינו, החל מתהליך העיצוב, התכנון, וההקמה. לכם נותר, רק להנות. כל הכאב ראש, עלינו. לפרטים נוספים ולהזמנת השירות של ורסה הפקות חייגו עכשיו – 050-800-5775. לשירותכם, ורסה.