תפריט חלבי או תפריט בשרי לאירועים – מה עדיף?

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תמונות מאירועים

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

צרו איתנו קשר

השאלה הקריטית, החשובה, והתלבטות הגדולה ביותר של בעלי ומנהלי אירועים בישראל. אז מהי התשובה, מהי העדפה, ומה באמת הכי כדאי? מהנתונים, מרבית מהאנשים מזמינים תפריט בשרי. אם זאת, בשנים האחרונות, חלה עלייה משמעותית באירועים עם קייטרינג חלבי כשר. לפני סגירת המקום הסופי? המקום שלנו, קאי ריזורט, הינו המקום החלומי לכל אירוע, חתונה, ומאורע חגיגי.

תפריט חלבי – יתרונות

תפריט חלבי הינו תפריט המתבסס על חומרי גלם חלביים, פרווה, וכשרים לדת, ברובם, מהדרין. כמו בכל קייטרינג אחר, גם פה, התפריט החלבי מאוד מגוון, טרי, וכשר מכל בחינה. אז מהם יתרונותיו של קייטרינג חלבי כשר? קייטרינג חלבי כשר מכיל בחובו כמה יתרונות: הראשונה, דת וכשרות. טעימות ואכילה מהקייטרינג החלבי לא תחייב אתכם לחכות 6-8 שעות בין ארוחות. מבחינת המסורת, ניתן לאכול בשר לאחר שטיפת הפה. יש כאלה, המחמירים, הנוהגים לחכות כ־30 דקות.
השנייה, מחירים. לקייטרינג החלבי יש ייחודיות, המחירים תמורתו יהיו זולים מהקייטרינג הבשרי. השלישית והאחרונה, מותאם גם לצמחוניים. אם באירוע שלכם קיים קהל צמחוני, הנה בשורות מצוינות עבורם – צמחוניים יכולים לאכול מהתפריט החלבי. קייטרינג זה, מערבב בחובו הרבה מטעמים, קינוחים מצוינים, גבינות, פסטות, לחמים, והרבה מאוד סלטים. אלה הם יתרונותיו.

תפריט בשרי – יתרונות

תפריט בשרי הינו תפריט המתבסס על המטבחים הבשריים, מטבחים של עדות המזרח, בים התיכון. קייטרינג בשרי הינו הקייטרינג הנפוץ ביותר בארץ אין מה לעשות, מרבית מהאוכלוסייה אוהבת בשר. אז מה תקבלו פה? מגוון רחב של בשרים, מנות גורמה מפוארות, פחמימות וסלטים מצוינים, ועוד. הנה מספר יתרונות אשר קיימים בתפריטים הבשריים: הראשונה, איכות. תפריט בשרי הינו תפריט איכותי, משובח, ומהודר על כל תפארתו. אחד מיתרונותיו, הינו, איכות הבשרים והטעם המשובח.

השנייה, בריא ומזין. בקייטרינג בשרי יש הרבה מנות בשר, ולכן, הם בריאים מאוד. התפריט, מכיל, ויטמין B12, אבץ, חלבון, ברזל, והרבה חומרים מזינים ובריאים לגוף. במידה מסוימת, קייטרינג בשרי תורם למערכת החיסונית, כך יעידו עשרות רופאים בכירים. השלישית, מבחר גדול וענק של בשרים. לעומת קייטרינג אחר, קייטרינג בשרי יכיל בחובו תפריט מגוון ועשיר, תפריט גדול יותר מאחרים. אלה הם יתרונותיו הבלעדיים של תפריט בשרי. מחפשים קייטרינג בשרי? כזה שלא יאכזב אתכם? ההמלצה שלנו, פנייה לחברת קייטרינג בשרי או פניה אל שף בשרים איכותי. כעת, מה הכי מומלץ?

להזמנת שף בשרים הכנסו לאתר tuka meat show

גזר הדין – מהי התשובה הסופית?

לאחר כל היתרונות, כדאי לקחת בחשבון גם את החסרונות, לכל קייטרינג קיים חיסרון אחד לפחות. אז מהי התשובה הסופית? מהו גזר הדין? במידה ומדובר באירוע עם קהל החובב את עולם הבשר, העדיפות הינה לתפריט בשרי מורחב. ומהצד השני, אם מדובר באירוע הכולל בחובו קהלים הנמשכים לתפריט החלבי או הצמחוני, בחירה בתפריט חלבי תהיה הבחירה הטובה ביותר שתעשו.
בעת הבחירה, בחנו היטב את האורחים, מיהו קהל היעד, מהם אוהבים יותר מכל, ואיפה הם מבלים. לאחר קבלת התשובות, תישאר רק דילמה אחת ויחידה – בחירת הקייטרינג. המלצה שלנו, באופן כללי, האוכלוסייה הישראלית, במרביתה, נמשכת יותר לתפריט הבשרי. זוהי המלצה אישית בלבד.

מקווים שהצלחנו לספק את התשובות המתאימות, מכאן, הבחירה נתונה לשיקולכם האישי.